Wednesday, October 7, 2009

POKOK BONSAI UNTUK DIJUAL (BONSAI FOR SALE)

Pokok-pokok bonsai untuk di jual. Bersama dengan anugerah/sijil penghargaan yang di perolehi. Sebahagian besar hasil jualan akan di sumbangkan kepada PSBK - (Kelantan).

(Bonsai trees are for sale. Together with the award and certificate. Part of the proceeds of sales will be contribute to PSBK - Kelantan)









Kepada sesiapa yang betul-betul berminat sahaja, boleh hubungi: Hj. Abd. Halim bin Salleh - 019-984 3518.

(For those who are interested only, please do not hesitate to contact Hj. Abd. Halim bin Salleh - 019-984 3518)




Kepada sesiapa yang betul-betul berminat sahaja, boleh hubungi: Sdr Noryadi - 019-6462126.

(For those who are interested only, please do not hesitate to contact Mr Noryadi - 019-6462126)

14 comments:

najmi said...

Wow, menarik betul jualan ni, biar betul ni haji? Pokok-pokok ni semua telah menang di banyak pertandingan bonsai di peringkat kebangsaan dan antarabangsa. saya amat menghargai usaha murni Tuan Haji Halim dan Saudara Noryadi ini, sanggup sacrifice pokok kesayangan mereka demi ingin melihat seni bonsai ini berkembang. Inilah gaya sifu-sifu hebat, jual pokok champion, train pokok baru untuk jadi pokok juara lagi. Kita perlu mencontohi sifu2 ini.

Abdul Malik said...

Salam,

Betul tu najmi....berkorban apa sajaaaaa.....(P.ramlee la pulak)

Mizan Hamid said...

salam

saya sokong.... malik nak beli tuuu ..he he he

najmi said...

Aku teringin gak nak beli, tapi kocek tak berapa penuh. Kalau Haji atau Adi nak jual pasu pokok bonsai champion tuh, bole la aku beli... Kurang2 aku bole ckp aku ada bekas pasu pokok champion... jadi la.. ada jugak champion.

Abdul Malik said...

Salam,

Mizan,tunggu lagi...........

Najmi,kl berapa pokok bawak?

najmi said...

Liq, satu je... cukup untuk memeriahkan suasana...

Abdul Malik said...

betul tu

Otromen Taro said...

Mi,
Pasu tu lebih mahal dari pokok...caner??

Abdul Malik said...

muahahahaaa...

najmi hang beli la pasu.....pokok kasi aku.....

pasu mahal lagi wei......

najmi said...

Kalau pasu lebih mahal dari pokok, aku ambik gambar cukup ler... Free... pasu dapat, pokok pun dapat.. lekat kat dinding rumah..

momo said...

mhal sgt la natang ni... klu nak wat sndiri mana nak cari pokok...ada satu kat umah pkai bga kertas, tak secantik mana pung... org kata blh wat pakai pokok asm jawa, tapi cmne nak dapat benih? klu tnm biji dia yang beli dlm peket tu blh ke????

zulki zoulk said...

Nak beli sy ade jual.. Harga ikut bajet korang.. Call 0176682598

xinan shah said...

pokok ada pasu pun ada ka?

xinan shah said...

gambar pokok yg last sekali tu berapa agaknye harga dia?